C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Happy Friday :-)
Thursday, November 28, 2013 • 8:57 AM • 0 comments



Terasa rajin sangat diri ni nak update blog . chewahhh !!
For your information , today is FRIDAY !! It's weekend !
semestinya korang pasti happy sangat bila hujung minggu ...
tapi aku xde la happy sangat dengan hari jumaat nih ...
as u know , many things can happen on friday ...
satu perkara lagi yang buat aku xhappy dengan jumaat sebab ...
semakin dekat lah hari aku untuk LATIHAN INDUSTRI ...
ohh ! perasaan dia lain macam tau ...
TAKUT , NERVOUS , MALAS and anything ada dalam jiwa ....
tapi kalau difikirkan balik ,,, actually praktikal ni happy ...
just kita yang kena pandai sesuaikan diri ...
hopefully ,, i will be a good trainer to the company ..
pray for me :-)
nanti tetiap hari lah aku bakal hadap buku nie ...
hari hari terpaksa tulis apa yang aku buat ...
nampak gayanya kena buat buku ni jadi diari aku . haha ! 
okeylah korang ...
dah ngantuk ,,, bye2 
saya sayang awak , cinta hati saya ..
assalamualaikum









PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 1 mother . my birth date 16/12/1994 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;




"TOTALLY TAKEN BY MRPUYOO"

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • HappyShopping :)
  • Wishlist for NewYear
  • TLA aku dah maju
  • iLoveyOu MrPuyoo :)
  • Birthday Girl :)
  • i LOVE twitter
  • hati yang kau sakiti
  • THE REAL ME :)
  • life at POLITEKNIK :)
  • Medical checkup !